Τρίτη 11 Μαΐου 2010

Όχι στην κατευθυνόμενη ενημέρωση

Καλησπέρα αγαπητέ μου αναγνώστη! Πήρα πάλι την πέννα μου μου με αφορμή μία συζήτηση που είχα σχετικά με την ενημέρωση και την πληροφόρηση του μέσου Έλληνα τον τελευταίο καιρό.Έπιασα τον εαυτό μου να προσπαθεί μέσα από το διαδίκτυο αλλά και από συζητήσεις με φίλους να βγάλει άκρη για την πρόσφατη κατάσταση στην Ελλάδα.
Να προσπαθώ να συνθέσω και να συνδέσω ότι πληροφορία έχω και δεν έχω από διάφορες πηγές.Μέτα από την συζήτηση που έπιασα με κάποιον αναγνώστη,μου λέει έχεις καταλάβει τι κάνουμε?Προσπαθούμε  όλοι από τα blogs να μάθουμε την αλήθεια ή από κάποιον φίλο μας που έχει κάποια παραπάνω πληροφόρηση από εμάς τους ίδιους.Εκείνο που με σόκαρε όμως ήταν όταν  μου παρομοίασε την κατάσταση με την περίοδο της Κατοχής,όπου ένας είχε το ραδιόφωνο και μάθαινε τα νέα,και οι άλλοι περίμεναν αγωνιωδώς να ανοίξει το στόμα του  αυτός ο ένας μπας και μάθουν την αληθινή κατάσταση!Για σκεφτείτε το λιγάκι...Έτσι είναι!Κανείς πλέον δεν εμπιστεύεται τους δημοσιογράφους,τα κεντρικά δελτία ειδήσεων αλλά και εφημερίδες και σταθμούς που παίζουν τα δικά τους πολιτικά παιχνίδια(πλην εξαιρέσεων)!Σε μία πραγματική δημοκρατία,οι 4 εξουσίες πρέπει να είναι ανεξάρτητες και να ελέγχει η μία την άλλη.Στην δική μας όμως ελέγχονται όλες από τα ίδια κέντρα αποφάσεων.Σε αυτήν την περίπτωση μιλάμε για Χούντα.Πρόσφατα έχει ξεκινήσει ένας πόλεμος εναντίον των blogs.Σε πολλές εκπομπές στην TV, από πρωινάδικα έως κεντρικά δελτία ειδήσεων κατηγορούν τα blogs.Ακούστηκαν κα φοβερές κατηγορίες του τύπου πως ΄΄Τα blogs όπλισαν το χέρι των Αντιεξουσιαστών που έριξαν την βόμβα molotof στην Marfin Bank΄΄.Επίσης υπήρξαν απόψεις υπέρ του ανοίγματος των blogs.Λοιπόν,έχω να απαντήσω ότι κανείς blogger δεν φοβάται,κανείς blogger  δεν φιμώνεται,κανείς blogger  δεν θα κάνει ούτε ένα βήμα πίσω από τις απόψεις του και από την αλήθεια.Το κίνημα των bloggers ήρθε για να αποκαταστήσει το έλλειμμά στην ενημέρωση..και να εκδημοκρατίσει το πολίτευμα μας.Όποιος φοβάται την αλήθεια είναι εχθρός του λαού και εχθρός μας.
Θα ήθελα όσους bloggers διαβάσουν το άρθρο να το αναδημοσιεύσουν καθώς θεωρώ πως το θέμα είναι ιδιαίτερα κομβικό.Περιμένω τα σχόλια σας..
                                                                                                                                     Με εκτίμηση

Δεν υπάρχουν σχόλια: